donderdag 7 april 2016

52 weeks to Christmas #14 Fijne Feestdagen

Vanmorgen een gezellige eerste teamochtend met mijn teamgenoten gehad.
Isabelle heeft ons een leuke techniek geleerd met servetten en de stempels van SU.
A.s. zaterdag laat ik jullie zien hoe mijn kaart is geworden.
 
Mijn kaart van vandaag is nog in het thema van de huidige challenge op het blog:
"maak een vintagekaart"
 
 
Ook deze 3d kaart komt uit een oude Mijn Hobbykaart.
Ik vind hem zo mooi!
 
Meedoen aan de challenge kan nog tot vanavond 23:59 uur.

6 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Sylvia!

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Sylvia!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

leuk kerstkaartje!
groetjes, nancy
PS dankjewel voor alles!
volgende week komt er een eerste kaartje met SU-materiaal op mijn blog

Rosina zei

Woooow Sylvia wat een beeldig vintage kerstkaartje...zo een leuk modelletje
SUPER knap gedaan..
Ik ben ook benieuwd naar je servetten techniek ...

groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Yvonne van Bruggen zei

Mooi vintage kaartje! En leuk model!
Kerst-groetjes, Yvonne (DT)

Diny zei

Een prachtige vintagekaart Sylvia!
Groetjes Diny