maandag 18 april 2016

On Stage en DSP in the spotlight: Botanical Garden# 3 voor jou

Vanaf mijn laatste blogpost op woensdag 13/4 is het vanwege een technisch mankementje een beetje stil geweest op mijn blog, maar hopelijk is dat probleem nu opgelost.
 
Afgelopen zaterdag was er een SUperleuk SU evenement in de beurs van Berlage in Amsterdam, namelijk On Stage Local 2016.
Jullie hebben er vast al iets over voorbij zien komen in blogland of op andere social media.
Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel zou gaan, maar uiteindelijk toch besloten dit wel te doen.
Het was echt een SUperleuke ervaring en de volgende keer ga ik weer :)
 

Tijdens een event is het altijd erg leuk om met elkaar ideetjes (swaps) te ruilen.
Dit was mijn swap, gemaakt met het Botanical Gardens DSP:
 
 Gelukkig had ik mijn voorbeeld voor het ideeën bord nog, want ik ben natuurlijk vergeten om een foto van al mijn swaps te maken :s
In totaal had ik 37 swaps.
(Ik had een beetje onderschat hoeveel werk er eigenlijk in mijn swap zat.)
 
Dit zijn de swaps die ik heb terug gekregen:
 
Het moeilijkste vind ik nu wel dat ik jullie nog niets kan vertellen over de nieuwe catalogus en de prachtige nieuwe In Color kleuren.
Vanavond om 21:00 uur wordt echter wel de lijst bekend gemaakt van welke producten we helaas afscheid moeten gaan nemen.
Wees er snel bij, want OP=OP
Wil je iets bestellen, stuur dan een mailtje naar mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
Vanavond en morgenavond gaat er een extra bestelling de deur uit.

1 opmerking:

Rosina zei

Fijn dat je een leuke Stampin Up dag heb gehad in Amsterdam Sylvia....
er zijn inderdaad al verschillende berichtjes daarvan binnengekomen...

groetjes Rosina