donderdag 19 mei 2016

52 weeks to Christmas #19 en #20


Vandaag heb ik twee kerstkaarten voor jullie, want de kaart van vorige week heb ik nog niet laten zien.
Ik begin met mijn kaart voor deze week gemaakt met de triple layer techniek. Op de een of andere manier was het niet gemakkelijk om de kerstbal mooi gestempeld te krijgen, maar de aanhouder wint :):

 
Dit is mijn kaart van vorige week gemaakt met strookjes restpapier. Een van mijn favoriete manieren op restjes papier op te maken. Ik heb er dan ook al een aantal gemaakt de afgelopen weken:

6 opmerkingen:

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Sylvia.....vooral de kaart met de strookjes is super!
Groetjes Diny

trijntje zei

Beide leuke kaarten Sylvia. Je bent op een goeie manier je restjes kwijt! Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Sylvia!
Groetjes Suzan

Margreet zei

Mooie kaartjes Sylvia...vooral de onderste vind ik gaaf...dat is een mooie manier om je restjes te verwerken zeg!
xxx Margreet

Colien zei

Twee mooie kaarten, beiden heel knap gemaakt!
grtz.Colien

Rosina zei

2 schitterende kerstkaartjes Sylvia....KNAP gedaan weer...

groetjes Rosina
DT 52WTC