donderdag 26 mei 2016

Challenge mei 52 weeks to Christmas #21 Happy Holiday

Samen met Epie en de rest van ons team laten we jullie vandaag wat inspiratiekaarten zien met als onderwerp het nieuwe thema voor de mei challenge:
"Maak een ronde kaart en gebruik hier op een dier"
 
Voor mij toch wel een uitdaging want ik maak nooit ronde kaarten.
Dit is mijn kaart geworden:
 
 
Ik heb de stempelset White Christmas gebruikt.
Helaas gaat deze stempelset niet mee nar de volgende catalogus.
 
De bomen, de ster en het vogeltje heb ik ingekleurd met de blenderpen en inkt.
Het sterretje is opgeplakt met 3d tape.
 
Voor het hertje heb ik de paper piecing techniek gebruikt.
Ik heb eerst het hertje gewoon gestempeld op het witte papier, daarna gestempeld op gekleurd papier, het hertje uitgeknipt en opgeplakt over het gestempelde op het witte papier.
Zo hoe ik zijn gewei niet uit te knippen en geeft het een mooi effect.

De banner heb ik gemaakt met de nieuwe set Thoughtful banners en bijpassende pons.
 
Meedoen aan de nieuwe challenge kan vanaf morgen t/m volgende week donderdag..

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je een schitterende ronde kerstkaart gemaakt Sylvia....ik vind hem prachtig!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk je kerstkaartje Sylvia...zo leuk dat jij er een easelkaartje van gemaakt hebt...PRACHTIG!!!

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Nancy Soetaert zei

Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
heel tof kerstkaartje! ook je crea's hierboven zijn erg tof!
Groetjes, nancy