vrijdag 13 mei 2016

Winactie! Festival of Stamps: Number of Years

Vandaag staat op de facebookpagina van Festival of Stamps de stempelset Number of Years centraal.
Linda heeft een cadeauzakje gemaakt voor haar dochter:
(Haar dochter was 2 mei jarig.)

 
 Dit is mijn kaart:
 
 
Ik heb gekozen voor de tekst "look who's turning 36", want voor vandaag is deze wel heel toepasselijk.
(De basiskaart heb ik gemaakt met een nieuwe In Color kleur: Flirty Flamingo.)
 
Ik ben vandaag jarig en wie jarig is trakteert :)
Laat een reactie achter op deze blogpost en maak kans op dit papierpakket.

 
 A.s. vrijdag 13 mei om 20: 00 uur maak ik een winnaar bekend.
 Op mijn facebookpagina "Mijn Freubelhoekie" maak je ook kans om een papierpakket te winnen.
 

6 opmerkingen:

Valerija zei

Wonderful card and bag. Love the flower stamp behind the number on your card.
Happy Birthday!
Have a lovely day.
Valerija xx

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, Sylvia. En wat een leuke creaties heb je weer gemaakt. Erg mooie kaart en een super leuk cadeauzakje.
Nog een fijne dag vandaag!

Heidie zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een leuke kaart heb je gemaakt.

liefs Heidie

Rosina zei

Ook hier op je blog feliciteer ik je van harte met je verjaardag...hopelijk heb je een gezellige dag gehad...en is mijn kaartje optijd aangekomen...
prachtig cadeauzakjeis dat en je kaartje is helemaal GEWELDIG...leuk gedaan met die grote cijfers erop...
Ik doe heel graag mee om dit leuke papierpakketje te winnen...
groetjes
Rosina

Diny zei

Op de eerste plaats....van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sylvia....hieperdepiep....hoera! Wat heb je weer leuke creaties gemaakt en wat een leuk pakketje geef je weg!
Een hele fijne verjaardag ,
Diny

Freubelmina zei

Wat wen prachtig kaartje heb je gemaakt!
Gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor je reactie op m'n blogje.
Lieve groetjes, Wilma