zondag 29 mei 2016

Workshop It's time to say goodbye....

to the In Color 2014-2016 collection.
Dit was het thema van de workshop afgelopen woensdag.
Nog 1 keer stonden de In Color kleuren van 2014-2016 centraal.
Ik ga ze echt wel missen.
 
Zo zag de workshoptafel eruit:
De schaaltjes moesten nog gevuld worden.
 
 
Dit waren de voorbeelden die ik gemaakt had:
 



 
Toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen.
Voor de voorbeelden heb ik ook gebruik gemaakt van een aantal sets die dadelijk retired zijn zoals de Amazing Birthday en de Six Sided Sampler.
De Lotus Blossom (onderste foto) is vorig jaar al retired.
 
Als bedankje had ik zakdoekjes verpakt.
Een geintje omdat het de laatste keer was dat we de In Colors gingen gebruiken.
Dat is natuurlijk best emotioneel :)
 

 
Dit zijn de kaarten die we gemaakt hebben:
 

(Deze kaart is geCASEd uit de jaarcatalogus 205-2016)
 
Dit zijn de kaarten die de deelnemers gemaakt hebben:




 
Dames, bedankt voor een hele gezellige avond!!


1 opmerking:

Rosina zei

Wat een schitterende kaartjes allemaal Sylvia.....zo leuk en je workshop zal vast heel gezellig geweest zijn...ook de kaartje van je gasten zijn prachtig!!!

groetjes Rosina