maandag 6 juni 2016

DSP in the spotlight juni: Affectionately Yours #1 sending a smile your way

En zo zijn we dan alweer een weekje verder...
Na de nieuwe catalogus workshops van vorige week was mijn scrapplekje een chaos.
De dagen erna heb ik dan ook flink opgeruimd en spullen uitgezocht voor de verkoop.
Ook ontbrak het mij even aan inspiratie om te schrijven.
Via Instagram heb ik wel een aantal foto's gepost.
Je vind mij daar onder de naam:
sylvia_mijnfreubelhoekie
 
Dit weekend heb ik genoten van het heerlijke weer en mezelf weer een beetje opgeladen.
 
Deze maand heb ik ervoor gekozen om het DSP Affectionately Yours in the spotlight te zetten.
Normaal zou ik niet snel kiezen voor dit papier qua drukte van het design,
maar bij On Stage kon ik hem al in het echt bewonderen.
Ik was vrijwel meteen verkocht :)
De kleurencombinatie vind ik zo mooi!
De kaart van vandaag was 1 van de projecten tijdens de nieuwe catalogus workshop.
Heel strak, maar ik vond het papier al voor zichzelf spreken.
 

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Sylvia!
fijne dag!
Nancy