maandag 13 juni 2016

DSP in the spotlight juni: Affectionately Your's #2 Happy Birthday

Alweer een week verder...
Het lukt mij nog steeds niet om een goed ritme/balans te vinden in de zaken die momenteel spelen.
En dat is iets wat ik wel moeilijk vind.
(Het zijn gelukkig wel positieve zaken die er spelen.)
Een kaartje wat ik ooit gekregen heb van Kitty is voor mij een wel een goed geheugensteuntje.
De tekst op het kaartje is namelijk:
STAPJE VOOR STAPJE
Iets wat ik nog wel eens vergeet.
 
Een beslissing die ik wel heb genomen is te stoppen als Style Coach bij Pippa & Jean.
Hoewel ik hun sieraden echt prachtig vind (en ik ook best van sieraden hou), ontbreekt het mij om dit goed te kunnen promoten en dan moet je soms keuzes maken.
 
En dan nu naar het kaartje van vandaag :)
 
Hij is gemaakt met twee kleuren: Crumb Cake en Night of Navy.
(De tekst heb ik gestempeld met Night of Navy, maar lijkt net zwart op de foto.)
Het Crum Cake Satin lint wat ik heb gebruikt is helaas retired.
 

Hoe vinden jullie mijn nieuwe logo met dank aan Miranda van Atelier Negen?
Ik heb gekozen voor een Gerbera omdat dit mijn favoriete bloem is.
 

2 opmerkingen:

Diny zei

Je hebt een prachtig logo aangemaakt Sylvia....en je kaartje is schitterend!
Groetjes Diny

Rosina zei

Prachtig kaartje Sylvia...wat een geweldige kleurtjes ...prachtig zo bij elkaar ...

groetjes Rosina