woensdag 29 juni 2016

Traktatie en een besluit genomen

Afgelopen zondag is onze dochter 6 jaar geworden en maandag mocht ze trakteren op school.
Ze vind de dierendoosjes van de Pyramid Pals erg leuk en wilde deze graag trakteren.
In totaal heb ik 33 doosjes gemaakt:
 
Het was een complete dierentuin op mijn kantoor :)
 
Twee weken voor haar verjaardag hebben we op zaterdag haar kinderfeestje gevierd en ook de bedankzakjes heb ik zelf gemaakt:
 

Het waren wat grotere tasjes zodat het knutselwerk van die middag, een pennendoosje,  hier ook in kon.
 
Nu vragen jullie misschien af wat voor besluit ik genomen heb...
Een tijdje geleden schreef ik al dat ik de afgelopen weken wat moeite heb om een goed ritme te krijgen in ons privé leven en het bloggen enzo.
Gelukkig gebeuren er allemaal positieve dingen, maar de balans is even zoek.
Zo ben ik momenteel o.a. bezig met een loopbaantraject waar ik veel tijd en energie in moet steken.
Het lukt het mij gewoon niet om bepaalde zaken zoals bloggen en DT werk goed uit te voeren zoals ik zelf graag zou willen. Daarom heb ik besloten om te stoppen als DT lid van het blog 52 weeks to Christmas en vaste rubrieken op mijn blog (zoals op maandag DSP in the spotlight) even te stoppen t/m september.
Beide hele moeilijke beslissingen voor mij om te nemen, maar voor nu even het beste.
Ik stop zeker niet met bloggen :), maar de druk van kaarten moeten maken voor de vaste rubrieken is er af.
Ook kan ik nu wat meer de tijd nemen om bij iedereen weer langs te komen en een berichtje achter te laten op een blog. Want dat kwam er helemaal niet meer van.

3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke traktatie heb je gemaakt!!! Ook het pennenbakje en de bedankcadeautjes zijn heel leuk.
Knap dat je dat besluit genomen hebt, hoe moeilijk ook soms moet je keuzes maken om er uiteindelijk nog beter van te worden. Hoe leuk en eervol ook om in een DT te zitten uit eigen ervaring weet ik dat het heel veel tijd en energie kost. Je wilt dan ook het beste van jezelf laten zien. Werk lekker aan je doel en geniet van wat je maakt en doet, daar gaat het uiteindelijk echt om. Succes, xx

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met je dochter. En wat een leuke projectjes voor haar verjaardag.
Ja, soms moet je keuzes maken. Niet altijd makkelijk, maar een mens kan nu eenmaal niet alles. Succes ermee!

Rosina zei

Heel mooi al die traktaties Sylvia....wat een werk is dat geweest ...ook die cadeautasjes zijn geweldig...
en het is duidelijk hoor dat je gestopt bent met het DT schap bij 52 WTC...
Je moet doen wat je hart ingeeft...en teveel moetjes maakt het meestal niet leuker....verstandig besluit....en hopelijk kunnen wij blijven genieten van je creatieve uitspattingen...

liefs Rosina