maandag 18 juli 2016

Afscheidscadeautjes juffen en meester

De zomervakantie is begonnen!
I.v.m. de Nijmeegse Vierdaags krijgen de kinderen hier altijd iets eerder vakantie.
 
Met het begin van de zomervakantie is er hier in huis een drukke periode afgesloten.
Zo heeft Dylan afscheid genomen van de basisschool en gaat Lisa naar groep 3.
Twee hele bijzondere mijlpalen.
 
Voor de laatste dag van school had ik voor de meester en juffen nog een klein extra bedankje gemaakt: een cadeauzakje gevuld met snoepjes.
 
Van Dylan mocht ik voor zijn meester geen "meisjesachtig" cadeautje maken en is het allemaal vrij strak gebleven qua kleur en ontwerp.
 

Van Lisa kreeg ik alle vrijheid, maar er had wat haar betreft nog wel wat meer blingbling gebruikt mogen worden.

Dit roze cadeauzakje was voor de juf die ze zowel in groep 1 als groep 2 heeft gehad.

 
 Het blauwe zakje was voor haar andere juf .

 
Ik heb alle drie de cadeauzakjes gemaakt met de Gift Bag Punch Board.
Ik heb een vel van 7 inch x 12 inch ( 17,8 cm x 30,5 cm) gebruikt en de scorelijn M.

Gebruikte materialen:
Gift Bag Punch Board: blz. 184, jaarcatalogus 2016-2017
Neutral Designer Series Paper Stack: blz. 174, jaarcatalogus 2016-2017
Bloom & Bliss Designer Series Paper: blz. 173, jaarcatalogus 2016-2017
5/8" Organza Ribbon: blz. 178, jaarcatalogus 2016-2017
Iced Rhinestone (Retired)

3 opmerkingen:

Rimmie zei

Helemaal leuk deze bedankjes!
Geniet van de vakantie!

Groetjes

Rimmie

Gaby Dierx zei

Wat een leuke feestelijk cadeautjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke weggevertjes heb je zo gemaakt, Sylvia.
En een fijne vakantie gewenst!