vrijdag 29 juli 2016

Movie Friday #38 Weather Together Stamp set and Umbrella Weather Framelits dies

Vandaag toch een Movie Friday voor jullie :)
Ik heb gekozen voor een filmpje van de stempelset Weather Together en de bijpassende Framelits Umbrella Weather (blz. 55, jaarcatalogus 2016-2017) 
(Deze set is ook als bundel te verkrijgen.)
Deze stempelset heb ik gebruikt tijdens de laatste workshop voor de zomervakantie.
 
 
Dit zijn de kaarten die we gemaakt hebben tijdens de workshop:
De eerste kaart is geCASEd uit de jaarcatalogus 2016-2017. Ik heb alleen het blauw verwisseld met groen (Emerald Envy In Color 2016-2018), want ik heb geen blauw washi tape.
 
 
De tweede kaart was mijn favoriet van de workshop.
Ik vond de kleurencombinatie erg mooi.:
 
 
De laatste kaart was een shakerkaart:



1 opmerking:

Diny zei

Wat een schitterende kaartjes Sylvia!
Groetjes Diny